vineri, 20 septembrie 2013

Amos Oz - "Scene din viata campestra"




Mie putini oameni imi pot oferi carti, caci imi cumpar tot ce ma intereseaza, si daca cineva imi daruieste o carte, fie o am deja, fie mi-o da zadarnic, dar iata ca Iulia, mostenitoarea Bibliotecii Babel, ma cunoaste si pe mine, cunoaste si cartile din biblioteca noastra si are capacitatea sa-mi dea ea, singura din lume, carti, venind in intampinarea dorintelor mele. Tot Iulia mi-a cumparat de la Cluj si numarul 8 al revistei CPSF - Anticipatia, al carui numar pe noiembrie, il astept cu infrigurare, fiind personal interesat de una dintre povestirile din planul editorial. Despre "Scene din viata campestra", roman din povestiri - cum poate fi considerata si scrierea "Mistere la Linia Hanului" de Diana Alzner - Le Figaro se exprima indirect, vorbind despre autor : 
"Amos Oz este un papusar crud, care nu le da personajelor sale decat SANSA UNUI SINGUR TUR DE PISTA, maret si derizoriu in acelasi timp".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu