luni, 6 mai 2013

Girafa in flacari - Salvador Dali





In casa noastra vorbeam despre arta cu parintii si fratii, zi de zi, ani la randul. Cand am devenit tata de familie, am pastrat acest obicei de la casa parinteasca. Vorbind odata despre "Girafa in flacari" de Dali, numai ce o aud pe Iulia , care era mititica si abia invatase sa vorbeasca  :" Cum gilafa in flacali ?" Iar azi Iulia , deja adult in puterea cuvantului, imi spune ca postarea mea  despre pictura "Girafa in flacari", demult stearsa, a intrunit cele mai multe vizite, peste 1200, pe blogul BABEL. Asa ca refac postarea, dar cu alt text. De ce am nevoie de audienta ? Pentru ca voi prezenta pe blogurile BABEL si CARTI DRAGI, postari cu comentarii la cele treizeci de povestiri ale Dianei Alzner - lista si link -urile catre povestiri apare in drapta, pe monitor - si doresc sa le fac cunoscute pe Blogger, pe Google+ si pe Facebook.
 Iata GIRAFA lui DALI in FLACARI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu