duminică, 23 decembrie 2012

Dinu Sararu este azi invitatul emisiunii "Secvential"

Inspirata emisiune a lui Adrian Ursu de duminica, de la ora 17, de pe "Antena 3", intitulata  "Secvential", il are azi ca invitat pe scriitorul Dinu Sararu. In liustratie, prezint romanele sale aflate in Bilioteca Babel. Dintre romanele lui Dinu Sararu, "Niste tarani" nu are asemanare. Am citit-o si am recitit-o cu placuta uimire, incantat de faptul ca printre noi se afla un om care poate sa infatiseze in acest fel lumea noastra. Este de retinut intreaga trilogie taraneasca a lui Dinu Sararu formata din romanele "Niste tarani' ( 1974), "Iarba vantului" ( 1993)  si "Crima pentru pamant" ( 1994). Mie romanul "Ciocoii noi cu bodyguard" nu mi-a facut nici un fel de impresie, dar fie si el acolo. "Clipa" si "Dragostea si revolutia" sunt lizibile, dar nu se compara cu "Niste tarani". Ma bucur ca Dinu Sararu este in viata, imi place palaria lui neagra cu boruri largi, si chiar si bastonul in care se sprijina - am si eu unul pentru orice eventualitate - si astept ora 17 sa-l intalnesc pe Antena 3. Veniti si voi sa-l vedeti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu