joi, 13 decembrie 2012

Cabalistul din Praga

Spun adesea ca nimeni nu-mi poate darui vreo carte, caci fie  o am deja, fie nu ma intereseaza. Dar iata ca se gaseste un om, dupa scriitoarea D. Alzner ( care mi-a daruit, printre altele "Asasinul orb" de Margaret Atwood), un om de la inima mea, care stie sa-mi daruiasca si carti : este  Iulia, care va fi mostenitoarea Bibliotecii Babel.  Obiectul postarii, romanul "Cabalistul din Praga" de Marek Halter, este darul Iuliei pentru mine, si pentru biblioteca. Voi comenta  cartea dupa lectura, dar am de citit mai intai romanul "Obosit de viata, obosit de moarte" de Mo Yan, aparut in colectia "Raftul Denisei", roman pe care  trebuie intai sa-l cumpar, ceea ce inseamna o descindere la librarie, adica o adevarata odisee, posibila doar pe parcursul saptamanii viitoare. Timp pe care nu-l petrec inafara lecturii ... "Cabalistul din Praga" a aparut la Editura ALLFA, editura pe care o pretuiesc, in colectia "Strada Fictiunii", nume care  suna bine de tot !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu