duminică, 18 noiembrie 2012

"Cartea gesturilor europene" de Peter Collet

Nici nu stiu cum a ajuns in cosul meu de cumparaturi "Cartea gesturilor europene" de Peter Collet, aparuta la EDITURA TREI. Mai ales ca zice pe coperta ca autorul a scris si "Cartea gesturilor" ( fara europene) considerata un bestseller, iar eu sunt omul care la pomul laudat, nu ma duc cu sacul. Mai ales ca gestul european al banditilor Merkel, Borosso, Reding, care l-au numit pe Basescu gauleiter al Valahiei, dupa destiturea sa la referendumul din 29 iulie 2012, PRIN VOTUL A 88% DINTRE ALEGATORI, m-a saturat de gesturile europene pe vecie.
*
PENTRU MAI MARII EUROPEI, DEMOCRATIA ESTE HARTIE IGIENICA PE CARE AU UMPLUT-O CU FECALE DE BABE. Caci si Barosso tot baba este !
*
Gesturilor europene le raspund cu gesturi universale : indic obrazul cu aratatorul, dar o fac in fata unor oameni fara obraz. Sau mai mult, clatin indexul in semn de avertizare, dar javrele imi rad in nas ... Atunci, trec la "artileria grea", ridic pumnul catre ei ! Poate imi vor raspunde aruncand o bomba peste casa mea si numindu-ma terorist.
*
Rea nu va fi cartea lui Collet, numai ca eu nu am chef de nimic ce se declara european. Sa fie Europa a dracului, sa o manance cainii, cu toate babele ei politice laolalta !
*
 Totusi redau cateva  titluri de capitole  ale cartii acestui baiat bun, caci daca scrie carti, numai bun poate sa fie, chiar daca cartea s-ar nimeri nebuna :
"Cum ne adresam" ( ba pe-a ma-ti cu tot cu cratima!), "Limbajul mainilor" ( ciuciu), "Gestica" ( antebrat flectat repetitiv pe brat, adica organul calului), "Formule de adesare" (s'il vous plait monsiereur) etc, adica vax albina !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu