joi, 25 octombrie 2012

Cosmopolis - Don DeLillo

Don DeLillo, nascut in  anul 1936 la New York, este considerat printre figurile centrale ale postmodernismului, si am citit inca din vara despre romanul "Cosmopolis", considerat un imn inchinat marii metropole, dar si o coborare in infern, datorita unor evenimente absurde care trasforma in iad o traversare a Manhattanului in limuzina de catre un miliardar cuprins de dorul de a se tunde la o frizerie de la celalat capat al metropolei, unde copil fiind, mergea la tuns impreuna cu tatal sau. Pana cand firul se rupe, personajul mediteaza la viata sa si la viitorul sau lipsa unui viitor pentru lume. Am citit intr-o revista literara despre carte, si mi-am dorit-o. Intre timp, romanul a aparut chiar in aceasta toamna a anului 2012 la "Biblioteca Polirom" si azi am adus-o in Babel. Sper sa postez despre ea in cunostinta de cauza, dupa lectura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu