vineri, 25 noiembrie 2011

Cum traiesc mortii



L-am citit pe Will Self la recomadarea lui Florin. Il tot auzeam dand inainte cu expresia "cucul si pupaza", care ma oripileaza, dar mi-a spus ca este vorba despre o carte pe care tocmai o citeste, si ca este la Editura Polirom, care ma atrage irezistibil. Astfel, s-a schimbat kalimera. Am trecut in revista cartea si am comandat la Polirom doua volume de autorul acesta cu totul neobisnuit, si am luat, la alta editura, si cartea "Cum traiesc mortii", singura care m-a satisfacut , din cele trei. Am citit intai "Maretele maimute". A fost o alegere proasta. Iesisem, intrucatva, de sub tirania unei boli serioase, care nu mi-a dat sloboz la lectura, vreme de mai multe saptamani, si romanul cu maimutele lui Will Self m-a deprimat. Desigur, o carte care spune din start ca mortii traiesc, este atractiva pentru un bolnav. Numai ca lucrurile sunt nitel mai complicate si cu romanul "Cum traiesc mortii". E greu sa recomanzi o carte. Adevarul este insa, ca ma pricep sa propun lecturi celor pe care ii cunosc bine. Daca vreun dezamagit de recomandarile mele, se intampla sa citeasca postarea, va sti astfel ca doar am avut iluzia ca il cunoasc, de aceea am ratat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu