vineri, 25 februarie 2011

Obiecte fractale si harti ale norilor



Termenul "fractal" vine de la latinescul fractus si inseamna intrerupt.Ca si fractura, care este o intrerupere a continuitatii osoase. Toti vrem continuitate, dar ea are sens numai in opozitie cu fractura. Hartile norilor, taina lor, imi aduc aminte de o carte de Jose Cabannis : "Hartile timpului". Si de alta, tot de el : " Jocurile noptii". Cine mi le-a recomandat, cui le-am recomandat ? Mi se fractureaza mintea daca incerc sa-mi amintesc.Imi scot capul din nori si ma bucur ca vad trupuri cu capul in nori.Nu-i rau sa visezi, caci visele sunt sacre.Rau este ca si boii viseaza dar degeaba le spui ca-s boi, ei ii dau inainte si se cred statornici. Fereasca Domnul de statornicia boului la casa omului !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu