marți, 19 octombrie 2010

Enciclopedia mortilor



Ce-mi veni sa vorbesc acum despre "Enciclopedia mortilor "?
Sunt inspirat, asta-i, sau poate ca este doar un ecou de la o posibila postare din viitor.
*
Ma gandesc cum mi-ar fi sa stau si eu, cum au stat in "Enciclopedia ...", Hana si Miriam, in gazda la severa dar cuviincioasa domnisoara batrana Goldman, in Arad,
Sau ce as spune daca Kis m-ar introduce in dialogul dintre Petru cu suita sa si Simon Magul, care zice ca
"femeia e o urna a desfatarii",
ceea ce cred si eu cu bucurie, avand insa si credinte mai profunde depre ingemanarea barbatului cu femeia.
*
Am in vedere, la recomandarea acestei carti, in special,
perspectiva vietii vesnice promisa de "Enciclopedia ..." omului,
adica sansa depasirii pragului de netrecut al Proserpinei ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu