duminică, 10 ianuarie 2010

Dickens




Nu voiam sa-l deranjez pe motanul Sirtaki, care doarme pe pat, asa ca l-am pus pe Dickens pe podea, ca sa-l pozez pentru aceasta postare.
Prietena mea din Moldova va zice iarasi ca sunt expirat, transpirat, epuizat, golit de inspiratie, expectorat si inhumat, si ca, pentru a ma da mai mare decat sunt, as putea sa iau de pe Google, articole marete, cu care sa va rup, gura, incat sa nu fiu nevoit sa recurg la ciurucurile mele de postari pe blog.
Ce sa fac si eu, m-am saturat de anonimat si sper sa pacalesc si eu pe cineva, si sa o vad pe Tasha ca ma lauda, iar eu sa ma cred mare.
*
Cartile, copii si gradina, sunt tot ce am eu mai drag pe lume, si am pentru fiecare, blogul potrivit.
Aici este vorba despre carti.
Dickens imi place in totalitate, dar amintesc numai romanele "Marile sperante", "David Copperfield si " Poveste despre cele doua orase".
In ilustratie, se vede tot ce are Biblioteca Babel de acest autor.
Ceea ce doresc sa subliniez, este faptul ca se pot vedea in imagine, cele trei varste ale colectiei
"CLASICII LITERATURII UNIVERSALE" :
varsta straveche, cea intermediara si cea veche.
Colectia are si un format nou, pentru o a patra varsta, dar cu numele schimbat in :
"Clasicii literaturii moderne",
ceea ce-i ingusteaza aria de cuprindere.
Unde mai pui ca nu mai scoate carti, decat din an in Paste, si nici acelea nu apar in librarii.

* * *
DSCN6015


DSCN6016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu