joi, 2 iulie 2009

Karl May


La vremea cand mi-am inceput studiile in medicina, am inteles cu tristete ca adolescenta a luat sfarsit, si fiind, de-atunci, om mare, am decis sa-mi scot din biblioteca cea mai mare parte a cartilor de aventuri. Si am facut-o. A fost cea mai mare magarie din toate magariile facute in viata, cu cel cap mare al meu. Cand m-am apropiat de varta de 50 de ani ,am decis sa repar, pe cat se poate, greseala aceea, si am refacut, in mare parte, colectiile "Cutezatorii", S.F.(cu stea si racheta), S.F.(Delta), "Aventura","Enigma", "Clepsidra", "Scorpion" si toate celelalte, si s-au adunat astfel, spre 1000 de volume recuperate din nalucirile trecutului, din care, intentionam sa refac, intr-o odaie, adaugand si lucruri vechi de la casa parinteasca, si tabloul cu portretele parintilor, atmosfera din vremea tineretii, unde sa ma incarc cu energii proaspete. Fiul meu, chiar a renuntzat, in folosul meu, la o odaie de 24 m.p., pe care i-o destinasem, ca sa-mi pot satisface acest capriciu. Dar intre timp, bolile mi s-au agravat, si nu-mi mai ofera speranta unui timp de retraire a trecutului, abia avand timpul de a-mi incheia marile probleme ale existentei de dinaintea sfarsitului. Iata cateva din cartile lui Karl May, recuperate. Desigur, pe toate nu le voi mai putea recupera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu