duminică, 14 iunie 2009

ALMANAH ANTICIPATIA


Fara S.F. as fi fost alt om. Am inceput cu benzile desenate din "Luminita", am continuat cu revista "Povestriri stiintifico-fantastice", devenita apoi "Anticipatia", care a scos si almanahurile. Revista a disparut datorita lui CARAMITRU, Caralitru, Cacalitru sau Capramitru, dracu' mai stie cum il va fi chemat pe porcul care a distrus revista, de pe pozitia fortoasa de ministru al Inculturii. Au aparut si disparut apoi surogate, dar din fericire, nu dispare S.F.-ul din universul editorial romanesc, si avem parte de un belsug de neimaginat in domeniu. Am, in prezent, peste opt sute de volume S.F. in Babel, si am ajuns in faza in care nici nu mai cumpar toate cartile S.F., atat de larga este oferta. Almanahurile S.F., prezentate in ilustratie, au facut, in timp, deliciul vietii mele de fan S.F., si le pastrez cu religiozitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu